Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu – Bc. Monika Dobešová
Bc. Monika Dobešová
Bachelor's thesis
Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
Copywriting as a marketing tool and help site visitors
Abstract:
Bakalářská diplomová práce popisuje současný stav copywritingu, jaké jsou jeho zásady, metody a jak vypadá copywriting dnešní doby. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozpracovány metody a zásady současného copywritingu, se zaměřením především na to, jak copywriting může zásadně pomoci zákazníkovi orientovat se na stránce a tím dojít k jeho chtěnému cíli …moreAbstract:
Bachelor thesis describes the current state of copywriting, what are its principles, methods, and what is copywriting today. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with methods and principles of contemporary copywriting, focusing primarily on how copywriting can significantly help the customer to orientate on the website which leads customer to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kv7bw/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová