Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu – Bc. Monika Dobešová
Bc. Monika Dobešová
Bachelor's thesis
Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
Copywriting as a marketing tool and help site visitors
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce popisuje současný stav copywritingu, jaké jsou jeho zásady, metody a jak vypadá copywriting dnešní doby. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozpracovány metody a zásady současného copywritingu, se zaměřením především na to, jak copywriting může zásadně pomoci zákazníkovi orientovat se na stránce a tím dojít k jeho chtěnému cíli …viacAbstract:
Bachelor thesis describes the current state of copywriting, what are its principles, methods, and what is copywriting today. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with methods and principles of contemporary copywriting, focusing primarily on how copywriting can significantly help the customer to orientate on the website which leads customer to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kv7bw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Iva Zadražilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová