Bc. Petr STANĚK

Master's thesis

Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu

Project of an effective internet marketing for the company Impromat Klima spol. s r. o. with SEM and PPC advertisement-focused
Abstract:
Obsahem této práce je projekt efektivního internetového marketingu, pro konkrétní tržní subjekt, se zaměřením na SEM a PPC reklamu. V první části jsou na základě dostupné literatury zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na internetu a v e-prostředí všeobecně. Poté následuje charakteristika společnosti Impromat Klima spol. s r. o. Je provedena analýza její konkurence, SWOT …more
Abstract:
The thesis content is a project of an effective internet marketing for the specific market entity with SEM & PPC advertisement-focused . In the first part definitions appertaining to an issue of market communication through internet and e-environment generally are evaluated based on available literature. With that charakteristics of the company Impromat Klima spol. s r. o. follows. The analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15366

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STANĚK, Petr. Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe