Self-efficacy a copingové strategie u dětí se specifickými poruchamu učení – Mgr. Michaela Lysáková
Mgr. Michaela Lysáková
Diplomová práce
Self-efficacy a copingové strategie u dětí se specifickými poruchamu učení
Self-efficacy and coping strategies in children with specific learning difficulties
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi úrovní self-efficacy a používanými copingovými strategiemi u dětí se specifickými poruchami učení oproti dětem bez poruchy učení. Výzkumný soubor tvořilo 113 dětí z toho 62 dětí se specifickou poruchou učení (32,3 % dívek a 67,7 % chlapců) a 51 dětí bez specifické poruchy učení (54,9 % dívek a 45,1 % chlapců). Věkově se děti pohybují od 12 (46,1 %) do 13 (53,9 …víceAbstract:
The diploma thesis deals with relationship between level of self-efficacy and coping strategies. The study compared chidren with specific learning disorder a childern without learning disability. The research sample consisted of 113 children between the ages of 12 (46,1 %) and 13 (53,9) years. 62 of them was with specific learning disorder (32,3 % females and 67,7 % males) and 51 of them was wihtout …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j2ytw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Havelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Children with Specific Learning Differences
Markéta Plocková -
Teaching English to Children with Specific Learning Difficulties
Pavla Tlustošová -
Analýza copingových strategií u dětí umístěných v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Veronika DUDOVÁ -
Analýza copingových strategií u dětí z dětských domovů se školou
Michaela VÁVROVÁ -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová