Bc. Jiří Študent

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu

Marketing communications of a selected ecological product
Anotace:
Předmětem výzkumu bylo zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace firma Tetra Pak používá a s jakou efektivitou. Po několika provedených analýzách sekundárních dat bylo zjištěno, že komunikace s odběrateli je dostačující. Slabou stránkou je ale komunikace s koncovým spotřebitelem. Autor předkládá návrh optimální marketingové komunikace zaměřené hlavně na koncového zákazníka.
Abstract:
The subject of research was to determine which tools of marketing communication Tetra Pak company uses and what efficiency it has. After several conducted analysis of the secondary data it was found out that the communication with their business partners is sufficient. A weak aspect is the communication with their final customers – end users. The author suggests optimal marketing communication focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku