Nikola KŘEHLÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů

Marketing activities of chosen business chain to support an increase in sales of fair trade products
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení marketingových aktivit firmy dm-drogerie markt a na identifikaci doporučení pro zvýšení prodeje fairtradových produktů. V teoretické části jsou popsány témata jako marketingová komunikace, značka, sociální odpovědnost, koncept Fairtrade a výzkumné metody. Praktická část obsahuje analýzu marketingové komunikace dm, benchmarking s konkurenční společností Lidl …more
Abstract:
Bachelor's thesis focuses on evaluating the marketing activities of dm-drogerie markt and identifying recommendations for increasing sales of fair trade products. The theoretical part describes topics such as marketing communication, branding, social responsibility, the Fairtrade concept, and research methods. The practical part includes an analysis of dm's marketing communication, benchmarking with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘEHLÍKOVÁ, Nikola. Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/