Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů – Nikola KŘEHLÍKOVÁ
Nikola KŘEHLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Marketing activities of chosen business chain to support an increase in sales of fair trade products
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení marketingových aktivit firmy dm-drogerie markt a na identifikaci doporučení pro zvýšení prodeje fairtradových produktů. V teoretické části jsou popsány témata jako marketingová komunikace, značka, sociální odpovědnost, koncept Fairtrade a výzkumné metody. Praktická část obsahuje analýzu marketingové komunikace dm, benchmarking s konkurenční společností Lidl …moreAbstract:
Bachelor's thesis focuses on evaluating the marketing activities of dm-drogerie markt and identifying recommendations for increasing sales of fair trade products. The theoretical part describes topics such as marketing communication, branding, social responsibility, the Fairtrade concept, and research methods. The practical part includes an analysis of dm's marketing communication, benchmarking with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘEHLÍKOVÁ, Nikola. \textit{Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lqpapp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘEHLÍKOVÁ, Nikola. Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová