Lucie MAŇÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deal with marketing research of attendance and evaluation of communication activities in shopping centre Centro Zlin. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains the theoretical knowledge to the issue, particularly from the field of marketing communication and marketing research. The second part contains, among other things, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Rochovanský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŇÁKOVÁ, Lucie. Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe