Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín – Lucie MAŇÁKOVÁ
Lucie MAŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deal with marketing research of attendance and evaluation of communication activities in shopping centre Centro Zlin. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains the theoretical knowledge to the issue, particularly from the field of marketing communication and marketing research. The second part contains, among other things, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŇÁKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lquqts/.
Jak správně citovat práci
MAŇÁKOVÁ, Lucie. Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Barbora Johanidesová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace
Kateřina Böhmová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Václav Kraus -
Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci
Šimon Kutil -
Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
Sofie Hanusová -
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Ivana Zeilerová