Komunikační strategie řešení společenského problému – Bc. Žaneta Cvernová
Bc. Žaneta Cvernová
Diplomová práce
Komunikační strategie řešení společenského problému
Integrace handicapovaných dětí mezi "zdravé" děti do běžných MŠ
Communication Strategy for the Solving of Social Problems
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řešením společenského problému integrace handicapovaných dětí mezi "zdravé" děti do běžných MŠ za pomoci marketingových komunikací. V první části jsou definovány teoretické poznatky o sociálním marketingu, možnostech propagace sociálních témat a tvorbě marketingového výzkumu. Rovněž je osvětlen pojem integrace, její vývoj z historického hlediska, legislativní a formální zázemí …víceAbstract:
This Master´s thesis is dealing with the social problem of integration of disabled children between "healthy" children into a common kindergarten with the help of marketing communications. The first part defines the theoretical knowledge about social marketing, promotion opportunities of social issues and creation of marketing research. The attention is also focused on the concept of integration, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cvernová, Žaneta. Komunikační strategie řešení společenského problému. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Marie Toningerová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Návrh marketingové strategie PEF MENDELU na sociální síti Instagram
Natálie Šefránková