Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo – Helena Zifčáková, DiS.
Helena Zifčáková, DiS.
Bakalářská práce
Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo. Průzkum byl realizován na základě žádosti prezidenta festivalu. Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako je marketing, marketingový mix ve službách, marketingové prostředí, marketingový průzkum a další pojmy, které jsou klíčovými body této …víceAbstract:
The theme of the bachelor's thesis is a continuous survey of visitors to the Znojmo Music Festival. The marketing research was conducted on the basis of a request of the festival's president. This thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are defined terms such as marketing, marketing mix in services, marketing environment, marketing research and other concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lrl5fx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček
Vendula Matušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Zifčáková, H.
30. 4. 2014