Návrh marketingové strategie společnosti Česká asociace pro arbitráž, s.r.o. – Bc. Michaela Petlachová
Bc. Michaela Petlachová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti Česká asociace pro arbitráž, s.r.o.
Proposal for marketing strategy of the Czech Association for arbitration, Ltd.
Anotácia:
V diplomové práci je provedena marketingová analýza posuzované společnosti a v návaznosti na provedená zjištění je navržena marketingová strategie. Cílem práce bylo navrhnout takový marketingový mix, který umožní posuzované společnosti posílit její silné stránky při zvýraznění příležitostí a při současném potlačení slabých stránek a hrozeb.Abstract:
The marketing analysis of the assessed company is carried out in the present thesis. Following the analysis findings the marketing strategy is designed. The aim of the thesis was to devise such marketing mix that will allow the company to enhance its strengths together with emphasizing the opportunities and at the same time to suppress the weaknesses and threats.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/x3igy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Ing. Petr Vašíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.
Katarzyna Kantorová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši