Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o. – Bc. Veronika Hrubá
Bc. Veronika Hrubá
Master's thesis
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Proposal of online advertising campaign for the company Limoška s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o. na sociální sítě Facebook a Instagram, dále na vyhledávače Google.com a Seznam.cz. Práce je členěna do dvou celků – teoretického a praktického. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, online marketing, PPC reklamu a sociální sítě. Praktická část je tvořena z analytické a návrhové části. …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a proposal for an online advertising campaign for the company Limoška s.r.o. using the social networks: Facebook, Instagram, and also the search engines: Google.com and Seznam.cz. The work is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part of the work is focused on marketing communication, online marketing, PPC advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBÁ, Veronika. \textit{Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/lrs4gu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights