Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o. – Bc. Nikola Foldynová, DiS.
Bc. Nikola Foldynová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Marketing Mix of Company AA+Stavebniny Konsys Ltd.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix společnosti AA+ Stavebniny KONSYS s.r.o. To zahrnuje marketingové nástroje produkt, cena, distribuce, komunikační mix, lidé, materiální prostředí a procesy. Cílem je vyhodnotit současný marketingový mix společnosti AA+ Stavebniny KONSYS s.r.o. a následně navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing Mix of company AA+ Stavebniny Konsys Ltd. It includes marketing tools like product, price, distribution, communication mix, people, physical evidence and processes. The goal is to evaluate a current marketing mix of company AA+ Stavebniny Konsys Ltd. and make recommendarions leading to an increase of company competitiveness.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ymmhl/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Denisa Slezáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLDYNOVÁ, Nikola. \textit{Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lrwskp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Návrh na zlepšení systému evidence prodeje ve společnosti FGA, s.r.o.
Lubomír Sáček -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková