Matice - hybridní výukový materiál – Bc. Marek Bednařík
Bc. Marek Bednařík
Bakalářská práce
Matice - hybridní výukový materiál
Matrices - Hybrid Tutorial
Anotace:
Cílem práce je podat stručný přehled metodických přístupů ve vzdělávání sluchově postižených a navržení aplikace a několika animací, které se snaží aplikovat kritéria obvykle uplatňovaná na podpůrné materiály pro výuku sluchově postižených. Praktická část práce je tvořena přesným popisem vytvořené aplikace, umožňující uživateli provádění základních operací s maticemi a animací, poskytujících názorné …víceAbstract:
The aim of my thesis is to provide a short summary of methodological approaches to the education of the hearing impaired, and to devise an application and several animations that attempt to apply the criteria usually employed in support materials for the education of the hearing impaired. The practical part presents a precise description of the developed application that enables the user to perform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tcn6a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Pelikán, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jiří Pecl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Šikana sluchově postižených dětí ve školách pro sluchově postižené
Eva Kučerová -
Socializace a srovnání profesního zařazení sluchově postižených dětí ze Základní školy pro sluchově postižené v Ostravě - Porubě a Základní školy pro sluchově postižené v Brně
Radmila Staňková -
Bariéry ke vzdělávání z pohledu sluchově postižených
Lucie Grabarczyková -
Problematika profesní orientace ve vzdělávání sluchově postižených
Libor STAVINOHA -
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie
Godwin Jude Uchenna Irokaba -
Celoživotní vzdělávání sluchově postižených
Jana Nováková -
Možnosti vzdělávání sluchově postižených dospělých v České republice
Jana Kalinová -
Vzdělávání sluchově postižených dospělých v České republice
Michaela Halamová