Michaela SKOKANOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland

Analysis of private brand "K-Classic" of company Kaufland
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce ?Analýza vlastní značky K-CLASSIC společnosti Kaufland? se zabývá charakteristikou značky K-Classic, její pozicí na trhu, analýzou konkurenčního prostředí a jejího hodnocení na základě povědomí u spotřebitelů. První část bakalářské práce vysvětluje proces strategického řízení značky, výklad pojmu značka, budování hodnoty značky a jejího udržení na trhu. Zároveň doporučuje …viac
Abstract:
This presented thesis ?Analysis of own brand K-CLASSIC Kaufland Company? deals with the K-Classic characteristic signs, its possition in the market, competitive environment analysis and evaluation on the basis of awareness among consumers. The first part of the thesis explains the process of strategic brand management, interpretation of the term brand, building its value and persistence on the market …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOKANOVÁ, Michaela. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing