Marketingová strategie podniku – Bc. Veronika Gazdíková
Bc. Veronika Gazdíková
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing strategic of bussiness
Anotácia:
Diplomová práce představuje marketingovou strategii podniku Linde Material Handling Česká republika s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny teoretická východiska, zaměřující se na danou problematiku. V praktické části je zpracována analýza marketingového mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýza a marketingová strategie v oblasti marketingového mixu. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou …viacAbstract:
The Master´s thesis introduces the marketing strategy of the company Linde Material Handling Česká republika Ltd. The theoretical part explains the theoretical basis, which is concerning given problems. In the practical part is an analysis of marketing micro and macro environment, SWOT analysis and marketing strategy in the marketing mix. The objective of this thesis is the marketing strategy for the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva
Názov
Vložil
Vložené
Práva