Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii – Bc. Adéla Vodvářková
Bc. Adéla Vodvářková
Bakalářská práce
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Corporate culture and its importance in business strategy
Anotace:
Nároky na podnikání firem se v posledních letech zásadním způsobem mění. Rozhodování zákazníků je stále více ovlivněno kontextem podnikání, etikou výroby a firemní kulturou jednotlivých firem. Proto se tato témata stávají strategickými požadavky na rozvoj firem, tím spíše, že silná a etická firemní kultura může mít mnoho dalších pozitivních dopadů na podnikání, například zvýšenou motivaci zaměstnanců …víceAbstract:
The demands on businesses have changed in recent years. Customer decisions are increasingly influenced by the context of business, production ethics and corporate culture. Therefore, these topics have become strategic requirements for business development, especially since a strong and ethical corporate culture can have many other positive impacts on business, such as increased employee motivation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jagul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Organizational culture in Heli-The Bodyworks
Ondřej Krupička -
The Impact of Internal Organizational Culture on Employee Retention
Farid Hajizada -
Organizational culture and new generations
Patrik Skorzinski -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová