Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii – Bc. Adéla Vodvářková
Bc. Adéla Vodvářková
Bachelor's thesis
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Corporate culture and its importance in business strategy
Abstract:
Nároky na podnikání firem se v posledních letech zásadním způsobem mění. Rozhodování zákazníků je stále více ovlivněno kontextem podnikání, etikou výroby a firemní kulturou jednotlivých firem. Proto se tato témata stávají strategickými požadavky na rozvoj firem, tím spíše, že silná a etická firemní kultura může mít mnoho dalších pozitivních dopadů na podnikání, například zvýšenou motivaci zaměstnanců …moreAbstract:
The demands on businesses have changed in recent years. Customer decisions are increasingly influenced by the context of business, production ethics and corporate culture. Therefore, these topics have become strategic requirements for business development, especially since a strong and ethical corporate culture can have many other positive impacts on business, such as increased employee motivation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jagul/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Organizational culture in Heli-The Bodyworks
Ondřej Krupička -
The Impact of Internal Organizational Culture on Employee Retention
Farid Hajizada -
Organizational culture and new generations
Patrik Skorzinski -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová