Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média – Veronika VILÍMKOVÁ
Veronika VILÍMKOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média
Advertising campaign focusing on print media
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s. r. o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu. V praktické části je představena firma Tescoma s. r. o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis includes a literature search focused on the marketing communication mix, particularly on promotion. Furthermore, the techniques of Tescoma Communications Company Ltd are discussed here, as well as the issues of market research are mentioned. The practical part presents Tescoma Company Ltd., which the work was created for. An important part is an evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILÍMKOVÁ, Veronika. Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova