Tvorba marketingového plánu ve vybrané firmě – Bc. Kateřina Mrázková
Bc. Kateřina Mrázková
Master's thesis
Tvorba marketingového plánu ve vybrané firmě
The invention of marketing plan for a selected company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro internetový portál. Konkrétně řešením problémů tvorby marketingového plánu v oblasti lehkých obvodových plášťů a je na místě podotknout, že marketing v této oblasti je „pole neorané.“ Díky provedení analýzy, následnému posouzení vybraných problémů s využitím informací, které byly dostupné v dané oblasti, bylo cílem práce vytvořit souboru návrhů …viacAbstract:
Abstract This dissertation is following the invention of a marketing plan for a web/internet portal. More precisely, it is focused on how to deal with the problems connected to this process in the area of light peripheral cloaking/cloak/surfaces - and it is more than appropriate to mention that the marketing in this is field is quite a young discipline. Thanks to executed analysis, followed by the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ezwrv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Sázovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public relations in the global organisations
Elena Babayan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko