Lukáš Vorel
Diplomová práce
Internet marketing in SME
Internetový marketing v malých a středních společnostech
Anotace:
Tato diplomová práce v anglickém jazyce zkoumá konkrétní aplikace internetového marketingu k propagaci malých a středních společností podnikajících v oblasti služeb, a to v širším kontextu takzvané "nové ekonomiky". Práce detailně popisuje jednotlivé nástroje internetového marketingu a diskutuje jejich relevanci a možnosti využití v příslušné oblasti. V aplikační části práce jsou prakticky otestovány …víceAbstract:
This thesis aims to explore concrete ways of application of internet marketing for promotion of a small service oriented business-to-business (B2B) company in broader context of the so-called new economy. To support the validity of the presented applications the thesis first draws on well-established theory of marketing concepts. In the second part of the paper, the role of internet marketing in business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jana Halířová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík