Lukáš Vorel

Diplomová práce

Internet marketing in SME

Internetový marketing v malých a středních společnostech
Anotace:
Tato diplomová práce v anglickém jazyce zkoumá konkrétní aplikace internetového marketingu k propagaci malých a středních společností podnikajících v oblasti služeb, a to v širším kontextu takzvané "nové ekonomiky". Práce detailně popisuje jednotlivé nástroje internetového marketingu a diskutuje jejich relevanci a možnosti využití v příslušné oblasti. V aplikační části práce jsou prakticky otestovány …více
Abstract:
This thesis aims to explore concrete ways of application of internet marketing for promotion of a small service oriented business-to-business (B2B) company in broader context of the so-called new economy. To support the validity of the presented applications the thesis first draws on well-established theory of marketing concepts. In the second part of the paper, the role of internet marketing in business …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jana Halířová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22199