Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Jiří Boček
Jiří Boček
Bakalářská práce
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie úklidové firmy s návrhy a doporučeními vyvozenými z teoretických a praktických poznatků pro efektivní vstup podniku na nový trh. Teoretická část práce je zaměřena na definování pojmů marketingu a následném popisu marketingové strategie s podstatnými komunikačními a situačními analýzami. V situační části je využito teoretických poznatků …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the creation of a marketing strategy for a cleaning company with proposals and recommendations deduced from theoretical and practical knowledge for the effective entry of the company into the new market. The theoretical part of the work is focused on defining the concepts of marketing and the subsequent description of marketing strategies with essential communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vybrané skupiny osob a trh práce (Osoby bez českého občanství na pracovním trhu)
Ivana Koumalová -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka