Jiří Boček

Bakalářská práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie úklidové firmy s návrhy a doporučeními vyvozenými z teoretických a praktických poznatků pro efektivní vstup podniku na nový trh. Teoretická část práce je zaměřena na definování pojmů marketingu a následném popisu marketingové strategie s podstatnými komunikačními a situačními analýzami. V situační části je využito teoretických poznatků …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the creation of a marketing strategy for a cleaning company with proposals and recommendations deduced from theoretical and practical knowledge for the effective entry of the company into the new market. The theoretical part of the work is focused on defining the concepts of marketing and the subsequent description of marketing strategies with essential communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.