Ing. Petr Synek
Bachelor's thesis
Analýza media relations
Media relations analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza media relations“ je analýza postojů a vzájemných vztahů jednotlivých subjektů vystupujících v problematice media relations. Zvláštní pozornost je věnována současným všeobecným trendům a nutnosti vnímat empirické šetření systémovým přístupem s vědomím rizik a nejistot. V práci je vymezen pojem public relations vůči ostatním nástrojům propagace. Potom je zájem zaměřen …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis "Media relations analysis" is an analysis of the attitudes and interrelationships of particular subjects existing in media relations questions. Special attention is given to the current general trends and the necessity to take notice of empirical surveys with a systematic approach and full awareness of the risks and uncertainties involved. There is a delimitated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kz7jx/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Pasek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček