Projekt podpory prodeje v oblasti hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi – Bc. Marcela BOŠANSKÁ
Bc. Marcela BOŠANSKÁ
Master's thesis
Projekt podpory prodeje v oblasti hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi
The project about sales promotions in a sphere of mortgage credits in the branch of Česká spořitelna a.s. in Břeclav
Anotácia:
Ve své diplomové práci jsem zpracovala projekt podpory prodeje v oblasti hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi. Tento projekt jsem si zvolila z důvodu konkurenčního boje bank působících na českém trhu v současné době, kdy je avizováno zvyšování DPH a deregulace nájemného, což bezpochyby vede ke zvýšenému zájmu o hypoteční úvěry. V teoretické části jsem se pak zaměřila na marketing …viacAbstract:
In my thesis I was disposing project in sales promotion in section of mortgage credits in Česká spořitelna a.s. branch in Břeclav. This project I had chosen by reason of bank competitors fight which act currently on a Czech market, when it is refered to VAP-raising and rent-deregulation, which undoubtedly leads to increment in concern about mortgage credits. In a teoretic part I focused on marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOŠANSKÁ, Marcela. \textit{Projekt podpory prodeje v oblasti hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/lti18b/.
Jak správně citovat práci
BOŠANSKÁ, Marcela. Projekt podpory prodeje v oblasti hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím