Zavedení procesního řízení ve vybrané organizaci – Bc. Adam Sedláček
Bc. Adam Sedláček
Diplomová práce
Zavedení procesního řízení ve vybrané organizaci
Business Process Management Adoption in an Organisation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá manažerským přístupem procesního řízení, shrnuje obecnou teorii k tomuto tématu a konkrétně se věnuje teorií zavedení (implementace) procesního řízení v malých a středně velkých podnicích. Na základě teorie navrhuje způsob analýzy firemního prostředí, kterou v závěru práce provede na vybraném podniku. Na základě výsledků analýzy navrhne pro daný podnik řešení pro zavedení …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on managerial approach – business process management. It describes general theory of business process management and focuses on adoption of this approach. Based on the theory, it proposes the methodology for analysis of business environment. Later on, it performs the analysis on given organization and based on the results, it proposes a solution for business process management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/li9a5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál
- Oponent: Mgr. Lukáš Smiga
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria