Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce – Bc. Hanačíková Hanačíková
Bc. Hanačíková Hanačíková
Diplomová práce
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Designing a marketing campaign to increase brand awareness
Anotace:
Diplomová práce je věnována marketingové komunikaci, povědomí o značce a návrhu kampaně. Cílem práce je navrhnout marketingovou kampaň pro zvýšení povědomí o značce pro Záhir Cosmetics za účelem zvýšení povědomí o značce. První kapitola obsahuje teoretická východiska pro oblast marketingové komunikace, povědomí o značce a návrhu marketingové kampaně. Ve druhé kapitole se pozornost věnuje přímo firmě …víceAbstract:
The thesis is dedicated to marketing communication, brand awareness and campaign design. The aim of the thesis is to design a marketing campaign for Zahir Cosmetics in order to increase brand awareness. The first chapter contains the theoretical background of marketing communication, brand awareness and marketing campaign design. In the second chapter, the focus is on Zahir Cosmetics itself and an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oiq98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková