Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s. – Veronika Zajaczová
Veronika Zajaczová
Diplomová práce
Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.
Marketing Strategy and Title Distribution in Bontonfilm, a. s.
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s. je popsat činnost marketingové komunikace. Konkrétně jde o zvolené nástroje propagace, které společnost využívá při své činnosti. Druhá kapitola nahlíží do historického vývoje a vzniku samotné společnosti Bontonfilm, a. s. a popisuje tři odvětví distribuce, kterými společnost disponuje …víceAbstract:
The goal of dissertation on marketing strategy and title distribution in Bontonfilm, a. s. describe the activities of marketing communications. Specifically, the chosen tools of promotion which Bontonfilm uses in its activities. The second chapter looks to the historical development and the formation of Bontonfilm. There are three parts of distribution in the company, it’s videodistribution, cinema …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Vlasta Humlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJACZOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lumtuf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech