Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky – Bc. Nikola Pail
Bc. Nikola Pail
Master's thesis
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky
Strategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterprises
Abstract:
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.Abstract:
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAIL, Nikola. \textit{Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lv7hko/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pail, Nikola. Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov