Bc. Nikola Pail

Master's thesis

Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky

Strategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterprises
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Abstract:
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pail, Nikola. Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management