Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska – Bc. Jana Hamrlová
Bc. Jana Hamrlová
Master's thesis
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in The Selected Training and Holiday Resort
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska. Jejím cílem bylo vytvoření projektu, vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace vybraného střediska směrem k zákazníkům. Tato práce je rozdělena na teoretickou i praktickou část a projekt. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřující se na oblast marketingové …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on improvement of the current marketing communication in the chosen centre. The aim of thesis was to create the project lead to the improvement of the current marketing communication chosen training and holiday centre towards customers. The diploma thesis is divided of a theoretical, practical part and project. The theoretical part cover a literature research related to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMRLOVÁ, Jana. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/lwa7pi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hamrlová, Jana. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková