Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Barbora Michalčíková
Bc. Barbora Michalčíková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představena společnost, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí a analýza vnitřního prostředí vybranými …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creation of marketing strategy, their gradual steps and typology of strategies. The practical part will introduce the company, the analysis of the marketing macro environment and micro environment and analysis of the internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bzjpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor