Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games – Marek Král
Marek Král
Bakalářská práce
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách …víceAbstract:
This bachelor thesis focusses on the determination of the brand awareness of product placement in video games. The theoretical part includes information about marketing, product placement and video games. The practical part consists of evaluation of the market research about product placements in video games. Conclusion suggests the most important factors influencing the level brand awareness.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Steven Van Wichelen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová -
Product placement - způsoby využití a jejich efektivnost
Nikola Horníková -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném filmu
Vasyl Myrgorod -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen
Název
Vložil
Vloženo
Práva