Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku – Ing. Tereza Kaskounová
Ing. Tereza Kaskounová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku
Marketing communication of a selected factory
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je „Marketingová komunikace ve vybraném výrobním podniku.“ Jako společnost, na kterou bude toto téma aplikováno, jsme si vybrali společnost LAMIVEX s. r. o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoreticko-metodologická a druhá aplikační. Teoreticko-metodologická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, odborných termínů, které vycházejí z odborné …moreAbstract:
The subject of my thesis is "Marketing communication at a selected manufacturing company." The company chosen for this topic application is LAMIVEX Ltd. The thesis consists of two parts. The first part is theoretically-methodological and the second is focused at application. The theoretical part focuses on the explanation of basic definitions, technical terms which are based on scientific literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ubf6u/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASKOUNOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lwhbya/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková