Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Veronika Kuchárová
Veronika Kuchárová
Master's thesis
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and application in practice
Abstract:
The diploma thesis is focuses on modern forms of marketing communication and application in practice. This thesis uses theoretical resources and analyses modern forms of marketing communication of the selected subject and makes suggestions for ways to improve the current state. The first chapter describes the basic theoretical knowledge in the field of marketing communication and trends in the field …moreAbstract:
Diplomová práce je zameraná na tému moderných foriem marketingovej komunikácie a ich využitia v praxi. Cieľom práce je na základe teoretických východísk a analýzy využívania moderných foriem marketingovej komunikácie vo vybranom subjekte vypracovať odporúčania na zlepšenie súčasného stavu. Prvá kapitola popisuje základné teoretické poznatky z oblasti marketingovej komunikácie a trendov v tejto oblasti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p7kt1/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia v očnej optike
Alena Anna KALOČOVÁ -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Martina Vrbenská -
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
Martin Reindl -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Excessive digital media use in the context of problematic behaviours among adolescents
Nika Šablatúrová