Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Veronika Kuchárová
Veronika Kuchárová
Diplomová práce
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and application in practice
Abstract:
The diploma thesis is focuses on modern forms of marketing communication and application in practice. This thesis uses theoretical resources and analyses modern forms of marketing communication of the selected subject and makes suggestions for ways to improve the current state. The first chapter describes the basic theoretical knowledge in the field of marketing communication and trends in the field …víceAbstract:
Diplomová práce je zameraná na tému moderných foriem marketingovej komunikácie a ich využitia v praxi. Cieľom práce je na základe teoretických východísk a analýzy využívania moderných foriem marketingovej komunikácie vo vybranom subjekte vypracovať odporúčania na zlepšenie súčasného stavu. Prvá kapitola popisuje základné teoretické poznatky z oblasti marketingovej komunikácie a trendov v tejto oblasti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p7kt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia v očnej optike
Alena Anna KALOČOVÁ -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Martina Vrbenská -
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
Martin Reindl -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Excessive digital media use in the context of problematic behaviours among adolescents
Nika Šablatúrová