Marketingová komunikace značky Cider STEBOU – Sára Šťastná
Sára Šťastná
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Cider STEBOU
Marketing Communication of the Brand Cider STEBOU
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider STEBOU. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu …víceAbstract:
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider STEBOU. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastná, Sára. Marketingová komunikace značky Cider STEBOU. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný