Eva Balarynová

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně zdravotnického výrobku na českém trhu

Creation of a Medical product Marketing Campaigns in the Czech Republic Market
Anotácia:
Cílem diplomové práce je Tvorba marketingové kampaně zdravotnického výrobku na českém trhu. Konkrétně se bude jednat o gynekologické vyšetřovací křeslo Gracie od firmy Borcad cz, s. r. o. se sídlem ve Fryčovicích. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje informace týkající se propagace, marketingové komunikace, komunikačního mixu, dále popisuje …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to create marketing campaigns, medical product on the Czech market. Specifically, it will be a gynecological examination chair Gracie BORCAD made ​​by CZ, sro, based in Fryčovice. The work is divided into two parts: a theoretical and practical part. The theoretical section contains information relating to the promotion, marketing communication, communication mix, describes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedúci: Martina Steinová
  • Oponent: Hana Vondráková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma

Všechny práce