Libuše Kameníčková

Bakalářská práce

Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě

Ethical Aspects of Product Placement in Audiovisual Production
Anotace:
Práce se zabývá tématem etických aspektů využití product placementu (dále jen PP) v české televizní audiovizuální tvorbě. Hlavním cílem práce navržení doporučení, jak vhodným způsobem implementovat / používat product placement v audiovizuální tvorbě v souladu s etickými aspekty. V práci je také analyzováno použití product placementu ve veřejnoprávní televizní audiovizuální tvorbě a jaký vliv má na …více
Abstract:
The thesis concerns the ethical aspects of using product placement (PP) in Czech audiovisual television production. The target job assignment is to establish the recommendations on how to implement/use most suitably the product placement in the audiovisual field in accordance with the ethic aspects.There is also analyzed the use of product placement in public television audiovisual field and what influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kameníčková, Libuše. Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace