Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě – Libuše Kameníčková
Libuše Kameníčková
Bachelor's thesis
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Ethical Aspects of Product Placement in Audiovisual Production
Abstract:
Práce se zabývá tématem etických aspektů využití product placementu (dále jen PP) v české televizní audiovizuální tvorbě. Hlavním cílem práce navržení doporučení, jak vhodným způsobem implementovat / používat product placement v audiovizuální tvorbě v souladu s etickými aspekty. V práci je také analyzováno použití product placementu ve veřejnoprávní televizní audiovizuální tvorbě a jaký vliv má na …moreAbstract:
The thesis concerns the ethical aspects of using product placement (PP) in Czech audiovisual television production. The target job assignment is to establish the recommendations on how to implement/use most suitably the product placement in the audiovisual field in accordance with the ethic aspects.There is also analyzed the use of product placement in public television audiovisual field and what influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMENÍČKOVÁ, Libuše. \textit{Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lwx3ll/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kameníčková, Libuše. Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova