Michaela BOUDOVÁ
Bakalářská práce
Image značky Ibis
Image of the brand Ibis
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou image a analýzou image značky vybrané hotelové sítě. V první části práce jsou zmapovány literární zdroje vztahující se k image a firemní identitě, popsány jsou také metody využité pro analýzu image. Předmětem praktické části je analýza prvků firemní identity společnosti Ibis a zejména výzkum image značky Ibis prostřednictvím dotazníkového šetření a zhodnocení …víceAbstract:
In the first part of the thesis there are described the literary sources related to image and corporate identity, also methods used for analysis of image are mentioned. The practical part is focused on analysis of components of corporate identity of the company Ibis and especially on the research of image of the brand Ibis by questionnaire survey. By exploring of customer reviews is assessed the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUDOVÁ, Michaela. Image značky Ibis. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina -
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda: identita podniku, prezentace na internetu a vývoj nové aplikace
Vratislav Bureš -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová