Jan Rozsypal

Bachelor's thesis

Povědomí a znalost značky Vodafone

Awareness and Knowledge of the Vodafone Brand.
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone …more
Abstract:
In its theoretical part, the bachelor thesis provides a brief look at the history of advertising, the elementary rules and principles of corporate identity and design, including a section on brand and corporate colours. It also describes the marketing communication mix and principles and forms of market research. The theoretical part represents a basis for the practical part of the thesis, which is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rozsypal, Jan. Povědomí a znalost značky Vodafone. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications