Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz – Bc. Marcela DŮBRAVOVÁ
Bc. Marcela DŮBRAVOVÁ
Master's thesis
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
The project of CRM system´s implementation for e-shop Scoutdoor.cz
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor …viacAbstract:
This diploma thesis deals with communication and relations with customers of the company as means for rising competitiveness. From the view of CRM, the term customer contains suppliers as well as purchasers of the company. For more detailed analysis and instantiation of the project the thesis is aimed mainly at company´s purchasers and end customers. The aim of this thesis is the analysis of communication …viacKľúčové slová
CRM Customer Relationship Management komunikace se zákazníky obchod elektronické obchodování elektronické podnikání elektronická výměna dat procesy procesní mapa řízení vztahů péče o zákazníka hodnoty přidaná hodnota prodej podpora prodeje loajalita zákazníka segmentace zákazníků strategie společnosti
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
16521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DŮBRAVOVÁ, Marcela. Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 08. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Industrial Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane