Dominika Muschaliková

Master's thesis

Marketingová strategie neziskové organizace AFS

Marketing Strategy of the Non-profit AFS
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace AFS. První část se zabývá marketingem v neziskovém sektoru a marketingovou strategií neziskových organizací teoreticky. Druhá část obsahuje charakteristiku marketingové strategie neziskové organizace AFS. Dále jsou zde využity výsledky dvou dotazníků – mezi absolventy zahraničních pobytů, které AFS pořádá a mezi středoškolskými studenty …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. The first part of it is concerned with marketing in the non-profit segment and the marketing strategies of non-profit organisations in general. The second part includes a characterization of the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. Furthermore, the results of two questionnaires done amongst alumni and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2020
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Petr Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79689