Marketingová strategie neziskové organizace AFS – Dominika Muschaliková
Dominika Muschaliková
Master's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Marketing Strategy of the Non-profit AFS
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace AFS. První část se zabývá marketingem v neziskovém sektoru a marketingovou strategií neziskových organizací teoreticky. Druhá část obsahuje charakteristiku marketingové strategie neziskové organizace AFS. Dále jsou zde využity výsledky dvou dotazníků – mezi absolventy zahraničních pobytů, které AFS pořádá a mezi středoškolskými studenty …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. The first part of it is concerned with marketing in the non-profit segment and the marketing strategies of non-profit organisations in general. The second part includes a characterization of the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. Furthermore, the results of two questionnaires done amongst alumni and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79689
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2020
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Petr Král
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová