Pavel Bobek
Bakalářská práce
Přínosy Cloud Computingu v CRM
Contributions of Cloud Computing in CRM Systems
Anotace:
Tato práce se zabývá přínosy cloud computingu pro CRM. Hlavním cílem práce je zhodnocení modelu cloud computingu a jeho přínosy pro systémy CRM, dále určení nároků na cloudové řešení CRM pro obchodní společnost. První kapitola se zabývá charakteristikou systémů CRM. Druhá kapitola shrnuje vlastnosti a možnosti využití modelu cloud computingu. Třetí, kapitola popisuje požadavky na systém CRM s využitím …víceAbstract:
This work deals with contributions of cloud computing to CRM. The main objective of this work is evaluation of cloud computing and its contributions to CRM systems and determining demands on cloud solution of CRM for trading company. The first chapter deals with CRM systems characteristics. The second chapter sums up qualities and opportunities of utilization of cloud computing. The third chapter describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Helena Palovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42005
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane