Prostituce aneb tělo jako produkt na prodej v digitálním věku. Byznys jako každý jiný? – Vít Kovář
Vít Kovář
Bakalářská práce
Prostituce aneb tělo jako produkt na prodej v digitálním věku. Byznys jako každý jiný?
Escorting when body becomes a product for sale in the digital age. Just like any other business?
Anotace:
Prostituce je považována za formu obchodu po mnoho staletí. Nicméně ve spoustě zemí se jedná stále o kontroverzní profesi. S příchodem internetu se však vše mění. Internet významně přispěl k přesunu nabízení sexuálních služeb z ulice na online platformy. Cílem této práce je zjistit, jak sexuální pracovníci přistupují k marketingové komunikaci , inzerování a jak je tato profese vnímána českou veřejností …víceAbstract:
Sex work has been considered as a kind of business for centuries. However, it is still regarded as a highly controversial occupation in many countries around the world. Everything has significantly changed with the arrival of the internet that moved the business from the streets to online platforms. The aim of the thesis is to find out how sex workers approach marketing, advertising and what the public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva