Prostituce aneb tělo jako produkt na prodej v digitálním věku. Byznys jako každý jiný? – Vít Kovář
Vít Kovář
Bachelor's thesis
Prostituce aneb tělo jako produkt na prodej v digitálním věku. Byznys jako každý jiný?
Escorting when body becomes a product for sale in the digital age. Just like any other business?
Abstract:
Prostituce je považována za formu obchodu po mnoho staletí. Nicméně ve spoustě zemí se jedná stále o kontroverzní profesi. S příchodem internetu se však vše mění. Internet významně přispěl k přesunu nabízení sexuálních služeb z ulice na online platformy. Cílem této práce je zjistit, jak sexuální pracovníci přistupují k marketingové komunikaci , inzerování a jak je tato profese vnímána českou veřejností …moreAbstract:
Sex work has been considered as a kind of business for centuries. However, it is still regarded as a highly controversial occupation in many countries around the world. Everything has significantly changed with the arrival of the internet that moved the business from the streets to online platforms. The aim of the thesis is to find out how sex workers approach marketing, advertising and what the public …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Libor Korman
- Reader: Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘ, Vít. \textit{Prostituce aneb tělo jako produkt na prodej v~digitálním věku. Byznys jako každý jiný?}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lzhjoi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Optimalizace prezentačního webu pro fulltextové vyhledávače
Tereza Háčková -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights