Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti – Soňa ZELINKOVÁ
Soňa ZELINKOVÁ
Bakalářská práce
Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Customer relationship management as a tool to increase a competitive strength of Jednota, co-operative society Kroměříž
Anotace:
Po zamyšlení se nad tématem mé bakalářské práce Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž, jsem se zaměřila především na zlepšení kvality vztahů s koncovými spotřebiteli, tedy zákazníky. Ve své práci Jednotě navrhuji, aby se důkladně věnovala především tvorbě kvalitní zákaznické databáze, která by v budoucnu posloužila …víceAbstract:
After thinking about the theme of my bachelor work Customer relationship management as a tool to increase a competitive strength of Jednota, co-operative society Kroměříž, I concentrated especially on improving of the quality of relationship with end consumers, i.e. customers. In my work, I especially recommend to Jednota to go thoroughly in for establishment of quality customer database that would …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Zveřejnit od: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELINKOVÁ, Soňa. \textit{Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/lzkc7c/.
Jak správně citovat práci
ZELINKOVÁ, Soňa. Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane