Ing. Dalibor Galatík

Bakalářská práce

Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů

Research of autodiagnostics students concept by vocational subject teachers
Anotace:
Učitel může posuzovat žáky z více zorných úhlů. V teoretické části budou popsány pojmy, jako je sebereflexe, sebepojetí, motivace, diagnostika, autodiagnostika, vztah motivace k autodiagnostice, a proč by měl učitel schopen rozlišit u jednotlivých žáků výkonovou orientaci. V praktické části se budu zabývat výzkumem autodiagnostiky výkonové motivace a obav z neúspěchu u žáků středních škol, kterou provádí …více
Abstract:
A teacher can evaluate students from different angles. Terms such as self-reflection, self-concept, motivation, diagnosis and self- diagnosis, motivation relationship to self- diagno-sis and why a teacher should be able to distinguish a performance orientation in each stu-dent will be described in the theoretical part. In the practical part I will look into a self-diagnosis preformance motivation research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Galatík, Dalibor. Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe