Marketingová komunikace ve službách – Tereza Bromová
Tereza Bromová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve službách
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci kavárny Café Datel. Analyzuje vybrané nástroje marketingové komunikace, které podnik využívá. Bakalářská práce je rozdělena do teoretické části a praktické části. Teoretická část vychází z odborné literatury, jsou zde vymezeny základní pojmy. Praktická část obsahuje představení podniku, analýzu současné marketingové komunikace na vybraných …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing communication of Café Datel. It analyzes selected marketing communication tools used by the company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, based on specialised literature, the basic concepts are defined. The practical part contains the company's presentation, analysis of current marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hl50q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová